Als baliemedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten of bezoekers in de showroom. Je hebt veel contact met mensen. Niet alleen face-to-face, ook telefonisch sta jij mensen netjes te woord. Jij helpt klanten of bezoekers die naar een nieuwe of gebruikte auto komen kijken en helpt ze verder door hun vragen te beantwoorden of ze door te verwijzen naar de juiste collega.
Het takenpakket van een baliemedewerker via AutoJobs Professionals is zeer divers. Je bent een ondersteunende kracht die onmisbaar is in het automobielbedrijf. Naast het vriendelijk ontvangen en te woord staan van klanten en bezoekers, beantwoord je e-mails en voer je administratieve taken uit. Denk aan agendabeheer voor het plannen van bijvoorbeeld proefritten, ondersteuning bij het plannen van de werkplaats en het afhandelen van post. Zo krijg je in het automobielbedrijf o.a. te maken met het inplannen van APK en servicebeurten.
Goed kunnen omgaan met mensen is een must als baliemedewerker. Aan jou de taak om mensen op hun gemak te laten voelen en verder te helpen. Het is daarom belangrijk dat je sociaal, representatief en klantvriendelijk bent. Een baliemedewerker van AutoJobs Professionals stelt zich altijd behulpzaam en professioneel op. Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift is vanzelfsprekend.